Sporty zalecane w ciąży

Ciaza-ciwczenia-w-ciazy-dlaczego-warto-cwiczycSporty zalecane w ciąży

Spacery, pływanie, nordic-walking, joga, ćwiczenia rozciągające, pilates  są często praktykowane przez przyszłe mamy. W wielu klubach organizowane są grupowe zajęcia dla ciężarnych. Warto się na nie zapisać. Nie tylko poćwiczysz, ale i będziesz miała okazję porozmawiać z kobietami, które zmagają się z podobnymi problemami, czy dolegliwościami. Na zajęcia zorganizowane łatwiej się też zmobilizować, zwłaszcza jeśli ciąża przypada na długie zimowe miesiące, kiedy aktywność fizyczna najchętniej ograniczałaby się do przełączania pilota od telewizora.

Jak ćwiczyć w ciąży?

Pamiętaj, by nie ćwiczyć na czczo, ani bezpośrednio po posiłku. W trakcie ćwiczeń możesz pić wodę mineralną. Na zakończenie treningu wykonaj kilka ćwiczeń rozciągających. Zanim zaczniesz robić coś innego, przeznacz trochę czasu na odpoczynek i relaks.

Wróć do wszystkich wskazówek „Ćwiczenia, podróże i hobby”.

Te tematy też Cie mogą interesować:

 

Zdjęcie: Prawa do wykorzystania wizerunku podpisane z Shutterstock Inc.

Jeżeli podoba Ci się ten artykuł, polub go proszę lub udostępnij go Twoim znajomym. Dziękujemy! :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *