Dyscypliny sportu niewskazane w ciąży

Dyscypliny sportu niewskazane w ciąży

Jeśli jesteś w ciąży lepiej zrezygnuj z dyscyplin, które wymagają dużego wysiłku. W zaawansowanej ciąży ciężko też ci będzie biegać, uprawiać aerobic, czy grać w tenisa. Bądź ostrożna ćwicząc z ciężarkami. Wielokrotne powtórzenia mogą być dla ciebie teraz zbyt forsowne. Uważaj również na jazdę na rowerze, rolkach, deskorolce, jazdę konną. Łatwo na nich o upadek, lub potrącenie przez innych ćwiczących, co może mieć groźne konsekwencje dla utrzymania ciąży. W ciąży zrezygnuj również ze sportów zespołowych. W ferworze gry, łatwo o potrącenie przez innych zawodników. To są najważniejsze sporty zakazane w ciąży.

Kiedy zrezygnować z uprawiania sportu w ciąży?

Z uprawiania sportów będziesz musiała zrezygnować, jeśli ciąża jest zagrożona, masz plamienia, chorujesz na cukrzycę lub serce bądź  też wcześniejsza ciąża zakończyła się poronieniem.

Wróć do wszystkich wskazówek „Ćwiczenia, podróże i hobby”.

Te tematy też Cie mogą interesować:

Jeżeli podoba Ci się ten artykuł, polub go proszę lub udostępnij go Twoim znajomym. Dziękujemy! :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *