Co pomaga na nudności w ciąży?


Źródło: YouTube Siostra Ania

By uniknąć porannych nudności trzeba przestrzegać kilku reguł. Podzielmy się z wami najczęściej polecanymi radami.

  • nie wstawaj na czczo. Trzymaj przy łóżku krakersy, banana, płatki śniadaniowe. Możesz zjeść kromkę chleba, wypić słodką herbatę. Zjedz posiłek, poleż chwilę i dopiero wstań.
  • unikaj silnych zapachów
  • jeśli możesz zrezygnuj na jakiś czas z gotowania
  • pierz ubrania, pościel tak często jak to możliwe
  • wietrz pomieszczenia, w których przebywasz, by pozbyć się uciążliwych zapachów
  • unikaj zatłoczonych środków komunikacji miejskiej
  • pij herbatkę imbirową
  • dbaj o odpowiednie nawodnienie organizmu, picie 6-8 szklanek płynów łagodzi odruchy wymiotne
  • spożywaj posiłki regularnie, nie przejadaj się. Lepiej jedz częściej a małe porcje.
  • jeśli wychodzisz z domu, weź na drogę małe, zdrowe przekąski: pokrojone owoce, kanapkę, rodzynki, lub migdały
  • dbaj o dietę bogatą w witaminę B6. Występuje ona w rybach, chudym mięsie, kalafiorze, marchwi, szpinaku, zbożach, orzeszkach ziemnych.
  • nie jedz tłustych, pikantnych, mocno smażonych potraw

Powrót do wszystkich pytań dotyczących ciąży z kategorii „Dolegliwości”

Jeżeli podoba Ci się ten artykuł, polub go proszę lub udostępnij go Twoim znajomym. Dziękujemy! :)

Jedno przemyślenie nt. „Co pomaga na nudności w ciąży?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *